Nescio ja dat lijkt mij dus ook! Maar het is niet alleen de geodriehoek, het zijn meer producten. En ze zijn echt dúúr. Dus ik kan dan wel een lineaal gaan aanschaffen van 25 euro omdat ik (of chatgpt 😝) dat een goed alternatief vind, maar straks moet ze dan toch weer een ander merk. Ik vind het gewoon stom van school dat ze de lijst niet up to date hebben.
Trees Het denkt niet uit zichzelf
En daarom heb ik gewoon een hekel aan chatgpt 🤣🤣
Ik heb het voor de lol gevraagd hoor!
Hierbij zijn advies:
🔍 Best passend alternatief
M+R 220 mm plexiglas geodriehoek met handgreep
Dit model lijkt identiek aan de 2322-versie: 22 cm lengte, transparant plexiglas, ingebouwde handgreep en tegengestelde gradenverdeling met rode markeringen .
In theorie is dit exact hetzelfde model, alleen onder een iets andere artikelcode.
dat ís precies dezelfde, die wordt niet meer gemaakt 🤦♀️
Andere betrouwbare opties van M+R
M+R 300 mm plexiglas geodriehoek (zonder vaste handgreep)
Heeft 30 cm lengte, afneembare dubbele grip, rode strepen en extra hoektabellen; wat groter formaat dan jouw voorkeur .
met mijn leken ogen zie ik dat 300 mm te groot is als ik de 220 moet hebben
M+R 160 mm (2316)
Een compacte versie van 16 cm zonder handgreep, maar met tegengestelde schaalverdelingen; handig voor kleinere taken, maar afwijkend formaat .
en 160 is dus te klein
Vervolgens vroeg dat beest welke specifieke eigenschappen ik nodig had, en waarom, dus ik zeg dat het op de schoollijst staat. Krijg ik dit:
Als een school specifiek de M+R 2322 op de lijst zet, is dat meestal niet zomaar. Er zijn een paar mogelijke redenen waarom die juist gekozen wordt, en waarom alternatieven soms worden afgeraden.
📌 Wat te doen als de M+R 2322 onvindbaar is?
Twee opties:
✅ 1. Toch nog een winkel vinden die hem verkoopt
🟡 2. Overleggen met de school
Als je hem echt nergens meer kunt krijgen, is het verstandig om:
de leraar of mentor even te mailen met de vraag of een alternatief toegestaan is,
of te vragen of ze weten waar de M+R 2322 nog te koop is.
Ja sorry hoor, maar nutteloos beest. Jullie krijgen me echt niet overtuigd van de meerwaarde, dit had ik zelf ook al bedacht. Want tja, ik denk wel uit mezelf 🤣🤣🤣
Hij heeft overigens wel een alternatief aangeboden, maar mijn chatgpt ervaringen zijn zo waardeloos dat ik hem niet zo maar durf te vertrouwen wat dat betreft. En omdat het dus om meerdere producten van de lijst gaat, heb ik geen zin om dit gesprek voor ieder ding te gaan voeren.
Ik vraag het wel aan een mens 😉