Ansji Vulpen Hebben jullie het nog droog gehouden? Wij zijn gisteravond tijdens het lopen van de vierdaagse compleet te pletter geregend!! Mega stortbuien. Wel zon tussendoor en regenbogen.
Jules Ansji Oef .... dat is wel jammer van die laatste avond. Wij hadden één bui en af en toe wat miezer, dus het viel hier nog mee.
Vulpen Ansji Met het lopen was het eigenlijk bijna helemaal droog. Maar helaas hadden we een megastortbui toen we erheen fietsten, dus we waren helemaal doorweekt & verkleumd. Oudste hoest nu dus ook weer als een zeehond... Maar goed, op de terugweg inderdaad een mooie regenboog en verder ging alles goed 🙂
Ansji Vulpen Gaat het nu weer beter met jullie oudste? Die bui had beter op de weg terug kunnen zijn of gewoon helemaal niet.
iMoeder Ik zit het weerbericht voor komende week te bekijken.. Dindag 20•C, ok nice. Woensdag 24•C okaaaay nog nicer, Donderdag 30•C poeh jeetje maar ok, Vrijdag 29•C mmm mmm, Zaterdag… 36•C 😳 Sorry wattt nou…???
Vulpen iMoeder Bij mij zegt ie 30, ik hoop dat dat klopt. Raar dat het zo verschilt (per app, neem ik dan aan) zeg!
iMoeder Vulpen Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat het klopt hoor. Denk dat het of gewoon een fout is, en het 26 moet zijn. Of het wordt erg overdreven ingeschat. En dan zal het over een paar dagen wel veranderd zijn.
Vulpen iMoeder Had jij ook buienradar dan? (net als Bloem bedoel ik) Ik vind het nog altijd gek, 30 en 36 is echt wel een groot verschil 😅 Maar we zullen zien wat het wordt...
Nescio Weerplaza schijnt betrouwbaarder te zijn (?) En daar is het bij ons 30 graden op woensdag en donderdag, vrijdag 29 en in het weekend weer rond 25.
Bob_Ross Mijn dochter van net 5 was om 22:10 nog klaarwakker, want mevrouw kan niet slapen. Ze heeft de hele avond liggen chillen zei ze. De nacht duurt zooooo 100% lang, zegt ze. 😂 Maar morgen naar een museum, dan zal ze wel moe zijn..
iMoeder Vulpen Ja ik kijk op buienradar. Mijn vriend kijk op iPhone Weer app en daar was het ook geen 36 dus ik denk dat ze bij Buienradar gewoon een beetje overdrijven 🤪🤪 Mijn andere weer app zegt nu zaterdag ineens 22. Nou, ik zie het wel. Ze zijn er nog niet uit zullen we maar zeggen.
Ansji Zonnebloem Buienradar: KNMI: De voorspelling loopt best uiteen. Ik denk dat we het maar moeten zien, 1 ding is zeker, het wordt warm!
Marshmallow Ik word de laatste tijd zo vroeg wakker en dan kan ik niet meer slapen. Net kreeg ik er ook nog kramp bij in mijn kuit. Ik ben dus al een uur wakker nu (5.55). Een paar jaar geleden kwam het door de kinderen nu door mijn hormonsters 😭😭