Ik ben even een beetje verdrietig. Vriend is al de hele dag aan het klussen bij een familielid dat gaat verhuizen. Vanavond zouden we bij vrienden gaan eten, maar dat gaat niet door vanwege een zieke.
We hadden afgesproken dat we morgen iets leuks zouden gaan doen samen (vriend en ik), maar hij is druk dus ik moet iets verzinnen. Maar ik weet even niks. En komend weekend gaat hij weer helpen klussen.
Dus ik voel me alleen en opgesloten thuis. Ben van ellende de kast met rommeltjes maar gaan uitzoeken, en nu kom ik een paar dichte enveloppen en rekeningen tegen. Vriend is niet zo goed met geld. Door omstandigheden heeft hij momenteel even geen hoog inkomen, waardoor hij moeite heeft om zijn persoonlijke rekeningen te betalen. Ik vraag regelmatig of ik hem ergens mee kan ondersteunen, maar hij is te trots om geld te vragen. Wat ik snap, maar nu komen er dus aanmaningen binnen en worden de bedragen alleen maar hoger. We hebben hier precies gisteravond een goed gesprek over gehad, en ik dacht dat het even weer goed was zo. En nu kom ik verdorie nog meer rekeningen tegen.
Ik had zo uitgekeken naar dit hemelvaartsweekend, maar nu zit ik dus alleen thuis en voel ik me eenzaam. Ik vind het echt even niet leuk.