Sevenof9 inderdaad. Wij hebben ook een half uur gereden naar dit specifieke pad, omdat daar de honden los mogen. Die kerel begon nog dat ik met mijn verkeerde been uit bed was gestapt. Ik heb enkel geantwoord dat hij fout zit, niet ik en dat ik er niet van gediend ben dat hij mijn hond aan rijdt. Eikel!
Mijn man heeft jaren geleden in een losloopgebied in het bos ruzie gehad met een mountainbiker. In dat hele gebied zijn geen fietsers toegestaan en is dus echt een hondenwalhalla met heel veel honden. Mijn man schrok zich rot toen er een mountainbiker met een noodgang voorbij racete en echt net pepper miste. Hij sprak die man erop aan, die draaide zich om en ging heel dicht bij mijn man staan. Hij begon te schreeuwen tegen mijn man en met zijn vuisten in de lucht te slaan over dat de hond los liep en dat dit niet mocht enz. Dat was de eerste en tot nu enige keer dat pepper begon te grommen en haar tanden liet zien. Die kerel wist niet hoe snel hij weg moest fietsen, nog half blerrend over agressieve hond enz. Pepper is normaal echt de grootste sul ooit, maar ze voelde haarscherp aan dat deze gast niet zuiver was en dat ze mijn man wel zou verdedigen als het nodig was.