Ik koop alles online en wat ik koop zijn volgens mij vaak geen rare en super onnodige dingen. Afgelopen maand voor beide kinderen een nieuwe zomerjas, voor de jongste schoenen en een nieuw balletpakje, voor de oudste nieuw ondergoed en een nieuw beschermplaatje plus lader. Oh en een bureau voor de jongste. Kinderen hebben zelf kleding besteld van hun kleedgeld.
Verder nog twee cadeautjes gekocht, twee kunstboeken en een wandelbroek. En voor de dieren; brokken, botjes en spul voor de kippen. Plus nog twee potten verf.
Voor de tuin bloem en groentezaden, een kuub bemeste tuinaarde, paar bakken koeienmestkorrels, turfpotjes en zitkussentjes voor de tuinstoelen.
Verder nog een drogisterij bestelling gedaan. Voorraad shampoo, deo’s, crèmespoeling, tandpasta, lenzenvloeistof, maandverband enz.
En ik zal waarschijnlijk nog wel van alles vergeten, maar ik denk dat hier veel tussen zit, wat naar mijn idee toch vrij normaal is? Toch? Tuin is natuurlijk hobby en kunstboeken ook, maar de rest is naar mijn idee eigenlijk heel functioneel.