Ietjuh Bloem oef wij hadden dat twee weken geleden ook. Alle koelspullen verkeerd of niet geleverd😵💫. Koelspullen nemen ze ook niet terug, maar zaten allemaal producten in die we hier vanwege allergie/intolerantie niet mochten. Kon het gelukkig wel aan een vriendin kwijt. Wij kregen alle spullen die niet geleverd waren als credit op de volgende factuur. Alleen helaas was ik niet snel genoeg en was er ook geen bezorgmoment meer vrij voor ik het meeste nodig had. Kon ik dus zelf nog naar de ah 😢🫣😵💫
Bloem Ietjuh Ja nu bericht dat we de spullen mogen houden. Ja duh… maar dan heb ik nog niet hetgeen ik wilde. Gelukkig kunnen we het wel eten maar ja. Zit nu met 8 kipkrokant schnitzels bijv ipv 4. En met een spitskool… dus maar weer een recept bij zoeken. Wilde burritos maken maar de kip is niet geleverd. Dat soort gedoe. Bleg
Vulpen Bloem O wat balen! Ik heb wel eens gehad dat Picnic een tasje vergeten was, maar daar kwam de bezorger zelf al vrij snel achter. En laatst had ik niet m'n chocolade maar wel peperdure koffiebonen voor een apparaat dat ik niet heb 🙃
Rosemary Bloem Burrito’s maken met de kipschitzels kan ook. En anders invriezen? Spitskool zou ik ook niet blij van worden
Vulpen Ik zou ofwel spitskoolstamppot maken (met (vega)spekjes klinkt goed inderdaad), ofwel roti. Krijg je niet alsnog je boodschappen @Bloem? Of krijg je alleen geld terug?
Bloem Vulpen Geld terug en 5€ voor het ongemak. En de boodschappen mogen houden. Prima dus. Al had ik liever gewoon mijn boodschappen gehad. 🙂 Spitskool hebben we een soort stamppot van gemaakt. Smaakte redelijk. Maar maken we niet nog eens.
Femkes Ik heb toch een fout gemaakt met het bestellen van de eftelingkaartjes. We gaan al een paar jaar de maandag in de herfstvakantie naar de efteling en daarvoor bestel ik kaartjes via de AH. Dit jaar heb ik laagseizoen tickets met de overtuiging dat ik het gecontroleerd had qua data. Maar daar heb ik toch een fout in gemaakt en ze zijn dus niet geldig in de herfstvakantie. Omdat alle kinderen op een andere school zitten hebben we geen studiedagen waarop we kunnen gaan en dus zijn ze alleen in het eerste weekend van november nuttig.
Hopsatee Ik voel me echt als toen ik Corona had. Dus overal spierpijn zelfs in mijn oogleden, heel moe en verkouden. Maar geen koorts of echt ziek. Ik kon vandaag bijv prima werken uit huis en calls doen maar een rondje lopen dacht ik echt van wtf ben ik aan het doen ga kapot 🤣 Echt rare manier van niet fit zijn zeg maar.
Bloem Hopsatee Herkenbaar. Zo lopen we hoer in huis al weken rond in meer of mindere mate. Het kan natuurlijk best Corona zijn. Of denk je van niet?
Trees Hopsatee hier hetzelfde. Iedereen is op een Corona-achtige manier ziek, behalve ik. Ik had het al 3x gehad, dus ik ben denk ik gewoon immuun. Niemand heeft getest, maar ze hebben allen geen geur en smaak meer.
Hopsatee Bloem Ja kan best, ik hoorde dat het weer heerste? Of nog steeds. Maar ik heb geen testen en wil ze ook niet kopen. Ik ben gewoon thuis aan het werken en hopen dat het snel over gaat 🤣🤣
Marshmallow @hopsatee ik heb weer meer last het ruiken van rook die er niet is, dus denk dat ik het onlangs ook weer heb gehad. Ik heb nog steeds testen in huis trouwens, maar geen zin om te testen want ik doe er toch niets mee hehe.
Zonnebloem Marshmallow ik heb recent Corona gehad en ik had dat vanochtend nog! Komt dus door de Corona?
Marshmallow Zonnebloem Ik denk zelf van wel. Ik heb namelijk voor 2020 nooit gehad dat ik rond menstruatie/eisprong sigarettenrook ruik die er niet is. Ik heb het namelijk anders niet. Ergens halverwege 2020 voor het eerst, daarna nam het langzaam af. Kreeg ik corona net nadat ik die 1e vaccinatie had gehad en gelijk weer die hevigheid van sigarettenrook ruiken weer terug. Het is weer langzaam minder geworden en nu heb ik er weer meer last van. Voor mij is het dan een simpel rekensommetje.