Het loopt met beide kinderen niet lekker op school ๐ข. Zo vervelend is dat. Mijn kleuter wil helemaal niks meer vertellen. Komt thuis met blauwe plekken en krassen en boos en een het is niet leuk op school.
Mijn oudste heeft wekenlang niks willen afspreken, geen zin om naar school te gaan, en sprak gisteren af bij ons thuis weer eens en daar kwam ook toen een heel verhaal. Ze werden bedreigd door een jongen in de klas, dat als ze samen zouden spelen hij een van hun pijn gingen doen. We (moeder vriendje) en ik hadden al een vermoeden, dus mn oudste was afgelopen vrijdag na de lunch thuis al opgehaald door haar om wat leuks te gaan doen en afgelopen maandag hadden de jongens dus samen gepraat dat ze er wat mee moesten.
Maar die hebben dus ook wekenlang niks durven / willen zeggen.
En daarnaast vervelen de grote 2 zich ook enorm op school. Er is niks te leren, alles is saai, maar echt over praten willen ze alle twee niet.
Over 2 weken hebben we oudergesprekken. (Al heb ik beide juffen ook bericht vandaag).
Arme knullen. En ik baal ook, dat ze niet de ruimte voelen om er thuis dus sneller of รผberhaupt over te praten.