Ik moest vanochtend een presentatie geven in een congrescentrum. Kom ik daar aan, alle normale parkeerplekken plus 3 invalideplekken bezet. Ik zie dat er eentje geen gehandicaptenparkeerkaart lijkt hebben, ik stap uit en de andere twee auto’s ook niet. Dus ik had zo iets fuck it. Ik parkeer mijn auto er gewoon horizontaal achter, waardoor ze geen kant op konden. Ik had geen loopfiets bij mij, dus ik had ook niet de optie om ver te lopen en ergens anders te parkeren.
Na een uur komt er een medewerker van het congrescentra de zaal binnen met de mededeling dat er een bezoeker klem geparkeerd stond door een grijze bmw. Ik geef aan dat ik dit ben en waarom ik daar sta. Medewerker gaf aan dat ze dit niet door had gehad en dat ik daarom vooral mijn tijd moest nemen om mijn praatje af te maken 😏.
Uiteindelijk heeft een collega na 10 minuten mijn auto verplaatst, omdat ik er toch niet zo lekker meer stond te praten en hij heeft de persoon in kwestie erop aangesproken. Ik vind dit zo rete asociaal hè om zonder kaart op zo plek te gaan staan.