Pimpelmeesje wellicht kan je ook de hele situatie naar de zorgverzekeraar mailen. Misschien hebben zij een andere oplossing.
Ga ik doen, al verwacht ik van mijn verzekering vrij weinig. Niet geschoten, is altijd mis.
Pimpelmeesje Ik vind het zo ontzettend erg dat mensen hier in Nederland zo veel tijd kwijt zijn aan chronisch ziek zijn.
Ik ook. Je wilt je energie steken in je gezin, werk, vrienden, hobby’s en vervolgens gaat het op aan dit soort gezeik. Kan er nu niet van slapen, omdat ik gewoon zo boos wordt dat het allemaal zo moeilijk gemaakt wordt.
Ik heb net de revalidatie-arts ook gemaild dat ze hun eigen instrumentenmaker er niet bij uit hoeven te nodigen, omdat ik de brace sowieso in Enschede wil laten maken en niet door een ander. Met de motivatie dat ik vertrouwen in hen heb, het hun ontwerp is en ik dan 100% zeker weet dat het ook goed komt. Ik ga geen risico’s meer hier in nemen.
Zover ik weet heb ik nog steeds de vrijheid om mijn eigen zorgverlener te kiezen. Vorig jaar kon hun instrumentenmaker mij niet helpen en nu moet hij/zij het plotseling gaan uitvoeren zonder aan mij te vragen of dit akkoord is? Ik dacht het niet 😡.