Achterlijk bureaucratisch gezeik 😡. Contact gehad met de revalidatie-arts voor de verwijzing van de orthese. Ze wil hem niet voorschrijven, omdat ze het bedrijf niet kent en ze normaal het enkel voorschrijft in gesprek met de patiënt en de instrumentenmaker. Dat kan nu niet, want deze zit 150km verderop.
Ik heb aangegeven dat ik anderhalf jaar geleden onder haar verantwoordelijkheid op zoek ben geweest naar een oplossing. Toen van alles geprobeerd dat niet werkte en het alleen maar teleurstelling op teleurstelling was. Nu heb ik zelf wat gevonden, gaat zij moeilijk doen en dat ik dit niet fair vind. In Enschede hebben ze iets ontworpen, wat ze bij ons in de buurt niet hebben en het zou toch van de zotte zijn dat ik hier geen gebruik van kan maken, omdat het revalidatiecentrum hier samenwerkt met de concurrent?!
Haar idee was dat ik dan zelf maar op zoek moest gaan naar een revalidatie-arts in de omgeving van Enschede. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, ik voelde direct paniek en chaos in mijn hoofd.
Uiteindelijk voorgesteld dat de instrumentenmaker haar belt en uitleg geeft. Ze heeft aangegeven het dan eventueel wel te willen overwegen. Ik trek dit soort gezeik echt niet. Daarnaast ben ik ook gewoon pissig. Ze weet dat ik dit moeilijk vind en lastig vindt om dit om te zetten maar handelen /doen. En dan moet ik maar ergens een revalidatie-arts vandaan zien te plukken in Enschede notabene. Arts zoeken, verwijzing daarvoor regelen, wachtlijst, medisch dossier opvragen, vervoer naar Enschede regelen enz. Serieus help 🤯