Trees
Vulpen
Nescio
Eh ja. Hun bespreking ging over volgend jaar en wie doet wat en daar zal ook de groepsondersteuning die ik en anderen doen besproken zijn en zo zullen ze ook wel op mijn andere opdracht uitgekomen zijn. Ergens ben ik ook wel blij dat ik er niet meer was gisteren want het had me anders echt overvallen denk ik.
Ik geef natuurlijk al langer aan dat ik weinig te doen heb en dat ik graag meeloop om diverse redenen.
Hetgeen lastig te snappen is blijkbaar is dat het voor mij ook handig is om meer zicht te krijgen op het hele systeem van het mbo omdat ik geen docent ben. Mijn andere collega’s die groepsondersteuning of individuele coaching doen zijn dat wel. Het zit zo in hun poriën dat onderwijs. Ik moet er helemaal inkomen. Het lijkt er een beetje op alsof ze denken dat dat meelopen de oorzaak is van geen individuele coaching doen is. Maar dat is niet zo. Ik heb voor alles tijd zat. Het bijt niet met elkaar.
Op zich zijn hun intenties zeker niet verkeerd. Zij vinden het zonde dat er veel uren zijn die nu dus niet nuttiger ingezet worden. En dat volg ik want dat vind ik ook. Mijn hoop is dat we door het samen met de nieuwe manager te gaan bespreken tot een vollere agenda bij mij komen met meer inhoudelijke taken om te doen.
Want het inhoudelijk bezig zijn met studenten vind ik hartstikke leuk. Het is alleen veeeeeeel te rustig nu.
En dat frustreert. Want ik moet echt elke dag bedenken wat ik nu eens zal gaan doen en mezelf bezighouden en het op vertragen want als ik alles wat ik bedenk meteen uitvoer heb ik nog weinig uren gevuld. Tsja…. Ze hebben niet goed nagedacht toen ze deze vacature uit hebben gezet denk ik.
Het gesprek is volgende week vrijdag.