Ik word echt gek van de Otto! Ik had 4 jassen besteld, waarvan er 3 geleverd werden. Helaas kon ik niet achteraf betalen en moest ik alles vooraf betalen a 200 euro per jas. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, brief geschreven met uitleg en precies zo gedaan als wat ze ons adviseerden. Woensdag gaven ze telefonisch aan dat alles in orde was. Schijnbaar wegen ze het pakket bij verzenden en dat bevestigde inderdaad dat er een jas te weinig was verstuurd. We zouden zsm geld terug krijgen.
Krijg ik vandaag een e-mail of ik een verklaring wil ondertekenen dat ik het item wel heb geretourneerd, maar dat zij de retour verkeerd verwerkt hebben. Ik kan deze verklaring niet ondertekenen, want ik heb het nooit ontvangen en lucht kan je niet retourneren. Man belt weer de klantenservice en krijgt te horen dat dit niet haar probleem is en dat ik het gewoon maar moet invullen. Is standaardprocedure, niet haar afdeling en ze verbreekt gewoon de verbinding 😳. Als ik dit onderteken suggereer ik dat ik het wel heb ontvangen. Lijkt mij juridisch gezien een slecht plan en ga ik niet doen.
Ik ben nu echt pissed. 3x gebeld, 2x een e-mail en nog een extra brief heen verstuurd met uitleg via de post (op hun advies). Dan nog is het niet voldoende en kunnen ze je niet eens normaal ten woord staan. Ik wil mijn 209 euro terug! Hufters! Echt ik betaal nooit meer vooraf. Als je achteraf betaald met Klarna dan lost Klarna dit tenminste voor je op ipv zelf er achteraan moeten. Zonde van mijn energie 🤬