Dochter had vanochtend een verjaardagsfeestje en de jongens sport, dus heb ik die tijd gebruikt om te kijken voor cadeau voor verjaardag man en voor sinterklaas. Komende weekenden zitten namelijk ook ramvol met activiteiten. Vanavond is er Sint Maarten en morgen gaan we naar de Efteling. En daartussen moet ik de was doen en reguliere boodschappen
Dus eigenlijk loop ik best wel over,maar man is thuis, dus die kan in ieder geval een deel van de boodschappen en dingen als vaatwasser enzo.
Kom ik net thuis, hangt man op de bank, woonkamer nog steeds ontploft, zegt hij dat hij ziek is. Hij is al de hele week verkouden, maar kon gisteren wel vergaderen en naborrelen tot 12, maar nu is hij zo gammel dat hij de tafel niet eens kan afruimen. Dus moet ik nog alle boodschappen doen en met Sint Maarten meelopen. En daar heb ik na de rotweek die ik heb gehad (afgewezen voor een baan die ik echt dolgraag wilde hebben en 2 oud-leidinggevenden van aangaven dat die super bij mij paste) gewoon helemaal geen energie voor