June de functie die het op mij had, was dat ik die toko hartgrondig vervloek. De eerste bocht ramde ik al een of ander stellage, omdat de bocht te krap was en een of andere idioot precies daar een kartonnen rek met troep moest plaatsen. Uiteraard moest een of andere secreet daarop weer de opmerking plaatsen dat het ook niet de bedoeling was om binnen te fietsen. Graag had ik een spitsvondige opmerking teruggegeven, maar mijn hersenen waren toen al uitgeschakeld. Zodat ik nu achteraf al 100x in mijn hoofd heb herhaald wat ik allemaal had kunnen zeggen. Echt de ene opmerking nog scherper dan de ander, maar in plaats daarvan kwam ik op het moment suprême niet verder dan ‘mrohlrof’. Ik weet zelf ook niet wat dit betekent.
Ik moest 3 items hebben. Bij item nummer 1 was ik er al klaar mee en ben ik naar de kassa gegaan en trof ik stomme medewerker met haar gebrek aan inlevingsvermogen voor mensen met loophulpmiddelen. Mijn eindconclusie is dat die winkel tot de grond mag afbranden, zodat ik daarna een vreugdeplasje op de asresten kan doen.
Dat ene potje vitaminepillen wat ik daar heb gekocht, is nu al zoek. Dat is uiteraard de schuld van de Kruidvat. En ja ik ben vet onredelijk, maar ben echt chagrijnig. Heb nu koorts en ben de hele dag al misselijk en duizelig door die stomme Kruidvat. Uiteraard is dat ook volledig hun schuld. En ja ik ben nog steeds onredelijk en ja ik loop enorm te zeuren (en dat is soms zo lekker!).
Sorry @Hopsatee niet persoonlijk. Ik moest even ongegeneerd klagen en de Kruidvat is even mijn zondebokje 😇.
(Eigenlijk vind ik het gewoon enorm confronterend dat mijn halve brein uitgeschakeld lijkt te worden als ik daar binnen stap. Ik kan het niet eens uitleggen aan iemand, omdat het gewoon nergens mee te vergelijken is. Het voelt alsof je weer een cva hebt. Het is echt een afschuwelijk gevoel als je de controle over je lijf kwijt plotseling kwijt raakt en andere mensen denken dat je straalbezopen bent. Daar ben ik echt chagrijnig over).