Trees Zonnebloem ik vind het echt stom dat het niet meer vergoed wordt. Wat is het alternatief? Yoghurt erin stoppen? Nee, dank u ๐คช.
Zonnebloem Trees vroeger kreeg je ook nog eens 3 pillen ipv een schamele pil voor 14 euro. ๐ซ En als je pech hebt moet je ook nog de zalf kopen. ๐คช
Trees Zonnebloem Rietjesbeker Wat prijzig zeg! De laatste keer dat ik ze nodig had, werd het nog vergoed. Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn oudste heel wat bolletjes gebruikt. Was anders echt een dure business geweest. Een pak rechtsdraaiende yoghurt is goedkoper ๐.
Liekje81 Zonnebloem die zijn ook niet eens meer in de handel tegenwoordig. Het is echt slecht gesteld met medicatie in nederland tegenwoordig.
Zonnebloem Rietjesbeker over een paar jaar betaal je gewoon 20 euro. Ik vraag mij echt af hoe mensen dat doen die geen financiรซle ruimte hebben om dit soort dingen te kopen. ๐ Liekje81 moet je nagaan, wat slecht zeg!
Rietjesbeker Zonnebloem die gaan waarschijnlijk echt met yoghurt ofzo aan de slag... Met alle gevolgen van dien, waarschijnlijk
Mamabeertje Ik had vanmorgen geen zin om bijna 5 euro te betalen voor een zakje maltesers, dus heb de goedkopere variant genomen. Nu heb ik spijt ๐ Ze zijn echt lang niet zo lekker.
Trees Ik heb al de hele nacht zulke heftige menstruatiekrampen. Uiteraard nu blijken mijn maagbeschermers op te zijn, zodat ik geen fatsoenlijke pijnstiller kan slikken. Om half 9 gaat de Kruidvat open. Nog 3,5 uur wachten ๐ญ.
Aurora Ik vind jarig zijn eigenlijk helemaal niet leuk, het eindigt steevast in een teleurstelling of er gebeurd iets die dag. Het maakt mij eigenlijk gewoon verdrietig.
Aurora Toch6 Ieder jaar vergeten gewoon toch weer een hele hoop mensen mijn verjaardag. Dit keer zelfs de hele schoonfamilie op 1 iemand na. @[verwijderd] @Vulpen @Toch6 Bedankt voor jullie felicitaties ๐
June Aurora dat is niet leuk. Ik ben rond kerst jarig en kreeg felicitaties op een kerstkaart van ooms en tantes. Je begrijpt dat ik ook een rare verhouding met mijn verjaardag heb. Alsnog gefeliciteerd.