Rietjesbeker
Lumihiutale

Thnx het is denk ik de autist in mij. Ik wil zekerheid, weten waar ik aan toe ben. Wat ik kan verwachten. Waar ik rekening mee moet houden. Maar ik weet nog helemaal niets. In mijn hoofd heb ik al tientallen keren allerlei gesprekken gehad.
Wat dat betreft weet ik nu ook wel waarom ik zo lang dezelfde functie heb gedaan. Dat was vertrouwd.

Marshmallow ik had het vroeger nooit, maar sinds mijn cva wel. Ik had gisteren weer mijn eerste werkdag na de vakantie. Buikpijn had ik ervan. Compleet gestrest, maar toen ik klaar was vroeg ik mij af waarom ik mij zo druk had gemaakt ๐Ÿซฃ. Ik hoop dat jij na morgen exact hetzelfde denkt en dat het reuze mee valt. Echt jij kan dit ๐Ÿ’ช

GAAAAA NOOOUUUUU SLAAAAAAAPEN!!!!!!!
      (Ik gil even hier zodat ik niet tegen kind gil dat voor de 10e dag op rij ofzo niet gaat slapen. 21 uur is echt geen tijd voor een net3jarige ๐Ÿ˜ก)

E is waarschijnlijk ziek. Wat een kut timing. Ze heeft weer wormpjes (gelukkig had ik nog pilletjes), maar klaagde ook over keelpijn en ze had het koud dus temp gemeten dat was net geen koorts.
        Hoop dat alles ze morgen nog ziekjes is dat J haar wel vroeg kan ophalen want ik moet na wegbrengen naar school meteen door naar het station.

Marshmallow misschien, ik hoop dat het de warmte/benauwdheid is want dan wordt het binnenkort beter.
        Het is altijd een slechte inslaapkomer geweest, maar het is ook een tijdje best goed gegaan. Sinds de zomer weer moeizamer, moest ik er steeds bij liggen, maar de laatste tijd echt mega drama. Hij is zo wild in bed, hij doet mij steeds pijn ๐Ÿ˜ตโ€๐Ÿ’ซ maar er niet bij liggen is nog dramatischer, er naast zitten/liggen werkt niet, we hebben een avondritueel, hij krijgt genoeg beweging....
        Eerder werkte "ik ga nu even opruimen ik kom zo weer" maar nu komt ie dan z'n bed uit of hij roept nonstop.
        20.55u en nog geen enkele indicatie dat ie zo gaat slapen, hhhheeelllpppp ๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต

Pimpelmeesje Je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd maar... Muziekje opzetten?

Jongste heeft zelf ontdekt hoe ze het muziekje van haar babyfoon aan kan zetten, superirritant (want je hoort het dan zelf ook...) maar het werkt wel voor haar en eerder gebruikten we ook wel van die babymuziek.

Vervelende fase hรจ ๐Ÿ™

Vulpen we hebben altijd slaapverhaaltjes van Calm. Als sinds hij een paar maanden was, het gaat altijd prima zodra hij slaapt, maar om tot dat punt te komen... ๐Ÿ™„
            Het lijkt alsof hij niet los kan laten, z'n hoofd niet uit kan zetten, ik probeer met hem adem te halen en rust te vinden maar mijn lontje is ook maar net wat langer aan t worden en dan aan t eind van de dag.. ๐Ÿ˜ฌ

• June hebben hierop gereageerd.

Pimpelmeesje onE zoon had dit ook maar sliep toen nog en slaapje stippen was een goede oplossing maar dat gaat dan dus niet. Onze zoon heeft het nu nog wel eens maar ik heb verder geen tips want ik vind het ook super irritant!

Pimpelmeesje C had het inderdaad met die warmte. Gisteravond ging het al stuk beter.
              Hier wilde ze graag op ons bed beginnen met slapen.

Heel irritant als ze niet willen slapen

Pimpelmeesje ik zei dat ze niet hoefde te slapen maar dat ze wel stil moest zijn en rusten.
              Het was nu tijd om in je bedje te liggen. En mama/papa mogen even iets voor zichzelf doen.

Juist dat 'moeten' slapen werkt niet bij sommige kinderen.

June Ja, dat doe ik nu ook altijd. Nou ja, stil zijn hoeft niet eens per se, als ze mij maar niet gaan roepen. Gisteren wilde jongste graag heel hard nog liedjes zingen in haar bed, dat vind ik verder prima.

Maar op de leeftijd van @Pimpelmeesje haar kind werkte dat nog niet, dan wilden ze per se dat er een mama in de buurt was. Vreselijk.

Marshmallow wat ontzettend fijn dat het goed gaat!!! Het is denk dan echt even het onbekende, het niet weten hoe of wat, wat stress geeft.