Honkeytonk @Zonnebloem Vulpen Puzzelstukje Mamabeertje Bloem CrazyCatLady @Liekje81 Noordeling @Trees Kyra73
Vandaag is rustig verlopen, de oudste komt zelf naar school en de ouder kwam wat later met de middelste. De directrice liep quasi toevallig door de gang naar het peuterlokaal.
Ik stond op de andere hoek met de telefoon in de aanslag, zodat ik twee ingangen in de gaten kon houden, om te voorkomen dat ze de ene deur uit en de andere weer in zou komen. En de kleuterjuf die niet voor de groep stond nam de middelste over en mee naar binnen.
Blijkt dat ze het de oudste niet verteld hebben…..
wellicht wil moeder er vanmiddag op het bestuursbureau over in discussie gaan….
Het is nu zo gelaten, zometeen om 16:00 is het gesprek…dan gaan de regels in. Maar als het vandaag uit de hand gelopen was had ik ook 112 gebeld hoor.
Nog 1 ochtend door komen en dan is het vakantie….. ppffff
Er is al veel te veel aan vooraf gegaan, we zijn er met heel ons hart voor de kinderen en blijkbaar zit er dan te veel rek in waar de grens ligt. Een enorm leermoment voor ons allemaal.
Ook is de bestuurder niet helder geweest in welke stappen er genomen moesten worden en dat nekt ons nu een beetje met het ‘als ze twee keer de fout in gaat kan de volgende stap pas genomen worden’
Al zijn die grenzen nu wel heel duidelijk.