Noordeling Huggybird verschil van inzicht is er altijd wel (sinds is het correctievoorschrift op meerdere manieren te interpreteren , vooral bij doorrekenen fouten van leerlingen) maar dit keer wel heel veel verschil.
Huggybird Noordeling dat is vervelendโฆ lijkt mij ingewikkeld omdat er dan altijd verschillen blijven. Krijg jij dan geen error van โdit heb ik bij mijn leerlingen wel goed/ fout gerekend?โ
Noordeling Huggybird nee, want alles wat ik in mijn ogen kon verdedigen heb ik gedaan (op se toetsen ben ik strenger). En gelukkig wel overleg met mn collega die ook examenklas heeft. Maar t is fijner als je niet zoveel verschil hebt met 2e correctie. Soms echt wel pittige discussies... (Heel wat jaren ervaring met examenklassen helpt natuurlijk ook)
[verwijderd] Het was uiteindelijk nog wel een leuke dag. De kids hebben het naar hun zin gehad. Ben zelfs nog even schoenen wezen kopen met de kids. Vanavond frietjes eten en dan ga ik chillen in bad. Morgen bij katjes kijken en 180 duizend roze koeken bakken, voor traktatie van zoon voor maandag.
Rietjesbeker [verwijderd] die heeft een grote klas! ๐ Gelukkig dat het toch een fijne dag was vandaag โฅ๏ธ
CrazyCatLady CrazyCatLady land voorzichtig op aarde na een hyperfocus van 2 dagen... oh, zou dat de reden zijn? ๐ค๐
Noordeling Huggybird vandaag telefonisch contact gehad. Ging gelukkig heel soepel, man ging in alles met mij mee, geen heftige discussies dus dit keer!
[verwijderd] Ik werd door de recruiter gebeld (waarschijnlijk met de uitslag)z maar ik kon niet opnemen omdat ik in gesprek zat. Terug gebeld, maar geen gehoor. Ik verwacht niet dat ze vandaag nog belt. En morgen is echt niet handig, aangezien ik dan de hele dag in bespreking zit. ๐ซฃ Grr baaaal
Toch6 Ik weet niet wat ik wil haken. Heb 1 dekentje op bestelling maar kan niet verder tot de baby er is ivm naam. Aan boord met 1 bezig in wafelsteek. Maar wat ga ik nu thuis doen....
Trees Toch6 handwarmers, beenwarmers (ik heb het duidelijk koud). Ik kwam dit boek tegen. Nu wil ik ook weer haken Of een tas, een mooie grote shopper bijv. Je bent niet van de knuffels toch? Want ik kom nog iets heel leuks tegen.
Toch6 Trees Je bent niet van de knuffels toch? Want ik kom nog iets heel leuks tegen. Voor de afwisseling wel
Trees @Toch6 Trees Ik kwam dit boek tegen. Nu wil ik ook weer haken Het boek is nog niet uit. Ik was meteen gaan kijken of de bieb hem heeft. Ik vind dit ook wel erg leuk ๐. Mijn dochter is ook druk aan het haken en ik denk dat ze dit ook super zal vinden. Ze begint er nu echt handigheid in te kregen, kent nu ook verschillende steken en bedenkt haar eigen (simpele) patronen. Zo leuk om te zien.
Trees Toch6 nu kan ik het niet meer vinden natuurlijk ๐ซฃ. Ik kwam wel deze tegen. Leuk voor de restjes.
Noordeling Huggybird ja volgende week woensdag...spannend!!!! Hopelijk hoor ik ook snel wat van mijn 2e corrector.
Huggybird Noordeling voor docenten natuurlijk ook spannend ja ๐ค Ik heb vrij gekregen om bij T thuis te zijn. Ze denkt dat ze keihard gaat huilen of ze nou geslaagd of gezakt is ๐ gekkie! Voor wanneer moet je van hem/ haar gehoord hebben?