Ik ben echt zo boos!!!!
We hebben begin van het jaar al aangegeven dat mini extra uitdaging nodig heeft, dat bij elk gesprek extra vermeld. Telkens beloofd dat ze vooral op rekenwerk extra zaken krijgt. Inmiddels gaat het steeds moeilijker, man heeft gesprek gehad nog met ib-er erbij en weer beloftes over doortoetsen en oppakken. Afgelopen woensdag wilde ze echt niet meer naar school. Vandaag ook niet en eigenlijk durft ze nauwelijks naar een kinderfeestje omdat ze in zichzelf vast zit. En ik sprak de ouders van de jarigen en zij geven aan dat hun dochters elke donderdagmiddag naar een apart klasje gaan.
Hoezo! Ons is niet eens verteld dat dit ook voor de onderbouw inmiddels bestaat. Hoe kan dit op geen enkel moment ter sprake komen, hoe kan ze daarin gewoon niet meegenomen zijn?!? Ik was er al klaar mee, maar ik ben inmiddels bereid er stante pede herrie over te gaan schoppen. Ik vind dit zo'n belediging naar ons. Die hele k*klas bestaat omdat wij zo hard er aan hebben lopen trekken ivm de jongens en dan gaan ze ondanks al onze vragen geheel aan mini voorbij!