Honkeytonk ik zag via de app dat hij er ongeveer moest zijn, dus ik liep vast naar beneden omdat ze in de avond 9 van de 10 keer gewoon door rijden. Dus ik sta te wachten in de centrale hal, en ik zie dat hij achter de flat geparkeerd stond en wilde wegrijden. Dus ik riep hem, en hij werd boos dat hij er al 10 minuten stond. Dus ik zeg, nou ik stond gewoon in de centrale hal, en je hebt niet aangebeld.
Dus die vent begint compleet te flippen dat hij de ringcamera gebruikt heeft en er ook al niemand bij de receptie was.
A) dat is een standaard beveiligingscamera, geen ringbel, daar heb ik geen toegang toe, en B) dat is geen receptie, maar het kantoor van de huismeester.
Dus ik zei iets als "het zal wel, het is nu opgelost" en ik loop met mijn pakketje weg, waarop hij mij achterna rent "fuck you vuile bitch, wacht maar de volgende keer!!", waarop een buurman naar hem toe liep en mij blokkeerde zodat ik kon doorlopen, en vervolgens pakt de bezorger zijn telefoon en gaat ons staan filmen..
Ik twijfel nu of ik alleen een klacht bij postnl ga indienen, of ook melding ga maken bij de politie. Ik was echt bang..