Pimpelmeesje
Honkeytonk
Ik heb gisteren om half 9 gebeld dat hij de kinderen mocht komen ophalen om ze bij hun ouders in de kroeg te planten. Ik was best wel boos. Ik wilde super graag naar die winter bbq, maar ik maak een verstandige keuze om niet te gaan. Geen zin om er twee dagen van plat te liggen en wilde dit weekend graag nog wat leuks doen met de meiden. Vervolgens krijg ik die kinderen in mijn maag gesplitst zonder enig overleg. Ik had niet eens door dat ze bij ons bleven toen mijn man wegging.
De kinderen waren ook echt mega druk. Eerst waren ze beneden de honden wild aan het maken met speelgoed en keihard gillen. Ik heb ze naar boven gestuurd, maar daar gingen ze disco ‘maken’. Hartstikke leuk in een oud huis met houten vloeren 😖. Ik ben er vannacht hartstikke beroerd van geweest. Ik baal echt als een stekker, want ik wilde vandaag framerunnen en dan zou dochter meegaan op de step. Kan nu dus niet en ben er even chagrijnig van. Ik ga mij er zo overheen zetten, maar hij mag wel zo met de meiden alle zooi opruimen. Ik doe niks.