Ik moet echt weer even liever voor mezelf zijn. An sich gaat het heel goed met me en kan ik goed doseren. Maar vandaag ben ik niet fit (en hele drukke weken gehad) niet fit, dus alles valt me zwaar, wil eigenlijk in bed liggen. Maar ja, woensdag en dus mijn vrije dag inclusief voetbal alles. Nu wilde de middelste net met mij een ball run bouwen want ja, gekregen en ik had het beloofd. Echt geen zin in met koorts hoofd. Maar ik kan dat dan niet zeggen ofzo. En dus ga ik dat dan toch met hem doen. En dat eindigt dan dat ik er geen zin in heb, dat het me niet lukt, dat L dat ding als hij bijna klaar is omver gooit en ik boos wordt 🫣 Uiteraard omdat ik gewoon zoiets niet moet doen als ik niet fit ben want ik weet dat ik dan een kort lontje heb en de gewone dingen al zwaar genoeg zijn.
Nou ja, wel de middelste uitgelegd en sorry gezegd hoor. Snapt hij dan wel. Maar ik baal dan gewoon van mezelf. Ik wil niet boos zijn. En ik wil dat ik op zulke momenten ook de boel de boel kan laten en niet toch half gaar alles gaan doen. Komt namelijk mijn humeur niet ten goede.
En nu lig ik net de jongste op de bank. En dan voel ik me schuldig dat ik niet aan kleien ben ofzo.
Echt ik ben zo vreselijk 😨