N is vanochtend 2 keer(!) in totale paniek de school uitgerend omdat hij naar huis wilde. Het is dat ouders mij riepen want de juf heeft het niet door gehad. ๐คฏ
Toen ik de vraag stelde of ze hem even in de gaten wilde houden omdat hij zo overstuur was was het antwoord natuurlijk ja, op de vervolg vraag of ze weet wat de situatie is was haar antwoord : ik heb het een beetje gelezen.
EEN BEETJE?! Dit was de eerste keer dat ik hem het liefste weer mee naar huis had willen nemen, het is dat ik mij groot kon houden anders was ik ter plekken mee gaan huilen met N.
Montessori heeft terug gebeld en 7 dec hebben wij een rondleiding ze bieden kinderen leerstof aan tot en met de tweede van de middelbare school en ze willen een realistisch en dus haalbaar plan uitschrijven en uitvoeren als wij voor deze school kiezen. Aldus de directeur.
Hij mocht ook al zo snel mogelijk een dag meelopen maar dat heb ik even afgeketst omdat wij vandaag eerst nog het Leonardo gaan contacten en ik maandag het gesprek even wil afwachten.