Jules zelfs direct boos op haar worden werkt niet als Pavlov. De beloning, is voor haar veel groter op dat moment. De verplichte kotspartij bij de dierenarts linkt ze er helaas niet aan.
Ik vind de meiden inmiddels oud genoeg om hier wel beter op te gaan letten. Het is niet af en toe, maar soms wel wekelijks. Gelukkig zijn het dan vaak onschuldige dingen en is het jammer van de boterham, banaan of stuk paprika. Soms is het ook echt overmacht. Pas was bibi op de eettafel geklommen, ze had pompoenen uit de fruitschaal gejat en op de grond gegooid. Vervolgens heeft pepper deze opgegeten 🙄.
Huggybird eenmaal raden waar ik vanmiddag op heb zitten googlen. Je kan het alleen online kopen met een registratie als dierenarts. Een goede vriendin van mijn zus en zwager is dierenarts, dus ik wil het aan haar gaan vragen, maar zij zit nu een paar maanden in het buitenland. Het zelf inspuiten vind ik niet erg. Ik heb wel vaker huisdieren gespoten en inmiddels ook genoeg ervaring met het hele braakproces.