Trees Pimpelmeesje waar? Ik vind dat er echt weinig leuke paden geschikt voor rolstoelen, loopfietsen etc of ze zijn super kort. Idee is denk dat er dan ook wandelwagens en klein grut overheen kunnen, maar een wandelroute van 2km is net niks.
Sneeuwvlok Pimpelmeesje Ik vind het zo mooi daar bij de posbank! Helemaal als het in bloei staat. Mijn kinderen vinden de grote speeltuin daar ook altijd heel leuk.
Pimpelmeesje Trees begint bij bezoekerscentrum veluwezoom: https://maps.app.goo.gl/xvWySX6QhcoWZJF59 Dit is ook een mini, maar je kan op een heel mooi pad verder en dan maak je t zo 3 keer zo lang. Het is wel heen en weer.
Vulpen Trees Oftewel minder ruimte en misschien vind je dat juist vervelend? Goed punt 🤔 Eigenlijk zou je dan eerst ergens het uit moeten kunnen proberen...
Trees Vulpen dat kan gewoon bij een goede muziekwinkel. Heb je toevallig een Bax muziekwinkel in de buurt? Daar schijn je wel grote keus te hebben. Is een leuk cadeautje voor jezelf 😁
Snoeki Trees Wow das wel een gaaf cadeau, zo’n smalle hals dat noemde mijn leraar vroeger een vrouwen gitaar die hebben inderdaad een smallere hals.
Sneeuwvlok Pimpelmeesje achter het bezoekerscentrum, als je daar doorheen loopt, of buitenom gaat dan zit er een restaurant en daar zit de speeltuin achter.
Pimpelmeesje Sneeuwvlok gister naar de speeltuin geweest (en terrasje 😇), supergaaf! Bedankt voor de tip! Zo fijn om iets te hebben gevonden wat in het weekend qua drukte te doen is 😁
Uilenmama Liekje81 Wat leuk! Mijn dochter zit sinds kort ook op scouting. Als het goed is, hebben ze volgende week een weekend kamp. Ik vind het wel spannend, zo een weekend zonder haar...