Mamabeertje nee we hadden niets voor hen. Ja veel statafels, mooi weer en kinderen waardoor iedereen lekker door elkaar liep. Iedereen moest ook zelf drinken halen dat scheelt ook en sommigen gingen ook sjoelen of op de trampoline. En de frietkraam zorgde ook voor beweging en entertainment omdat iedereen dan leuk met hem kletste. Oh ja ik had wel een event aangemaakt op momentshare zodat iedereen via de qr code op tafel foto’s kon uploaden in de event galerij. Het grappige is dat wij hier dus mijn vriendinnen en partners hadden die in principe alleen de vrienden van mijn man van trouwen er. Kennen en onze buren die niemand kenden , familie en nieuwe vrienden uit onze buurt maar iedereen stond toch ook met elkaar te kletsen etc. Daar was ik van tevoren bang voor dat ik de lijn was maar dat hoefde helemaal niet!
Ook geslaagd ik had de fotoboeken van trouwdag en feest en vrijgezellenfeesten ook neergelegd en dat vonden mensen die erbij waren leuk in te kijken en weer terug te zien maar ook nieuwe vrienden om te zien hoe onze dag was. Best grappig.