Blue Ja hij heeft heel veel haar! Vind ik heel leuk😊 het is hier nog steeds zo warm, morgen nog warmer. We kunnen het met luiken dichtdoen enzo wel redelijk 'koel' houden in huis. We hebben ook een oude airco die we nog niet gebruikt hebben, probeer ik een beetje te vermijden tenzij het echt nodig is. Hele dag in de airco zitten lijkt me ook niet fijn.
Honkeytonk we hebben hier geen kraamhulp ofzo. Mijn moeder is er vandaag nog en morgenochtend, die gaat in de middag weer naar huis. We krijgen wel veel hulp van mijn schoonfamilie, die komen eten brengen en vanmorgen vroeg kwamen ze ook in het ziekenhuis en hebben ze hem verschoond enzo, terwijl wij zaten te ontbijten. Dat is heel fijn, al kijk ik nu ook wel uit naar even rust thuis en zelf alles uitvinden. De hulp in het ziekenhuis was fijn maar ik heb gewoon echt geen dutjes kunnen doen overdag omdat er de hele tijd mensen binnen kwamen. Ik ben serieus vanaf de dag na de bevalling al elke dag de hele tijd op zo ongeveer. Wel veel in bed gelegen/gezeten en op een stoel, maar ik heb nog weinig echt uit kunnen rusten.