Hopsatee Maar wij moeten voor werk met KLM vliegen of British Airways (daar mocht het ook) dus dat is misschien anders.
Boekt je werk toevallig de tickets? Mijn man zijn werk boekt ook standaard een trolley mee als handbagage. Hij vliegt meerdere keren per jaar voor werk en ook meestal met klm. Hij was daarom nog steeds in veronderstelling dat dit gratis was.
We hebben er voor de vakantie nog een discussie over gehad toen ik zei dat we niet zomaar een trolley pp mee kon nemen als handbagage, want hij deed het al jaren ‘gratis’, dus het kon 😂. Zijn werk boekte dit gewoon standaard mee en betaalde daar ook voor. KLM heeft geloof ik verschillende soorten tickets; met handbagage + stoelbagage en budgettickets zonder handbagage. Wij vlogen nu met Transavia. Daar is alles budget en betaal je voor elke scheet die je mee wilt nemen.
Hopsatee Als ik langer ga naar een warm land moet ik echt ruimbagage mee want ik heb alleen altijd al 3-4 bikini’s mee joh 😜
Hoe groot zijn die bikini’s van jou 🤣.
Wij hebben nu één koffer ruimbagage voor 2 personen, dus twee grote koffers totaal. Meer koffers pasten niet eens in de huurauto, maar ik heb wel 9 setjes kleding mee voor 9 dagen en ook twee stuks badkleding plus sportkleding en kleding voor eventuele koudere dagen/ avonden. Het is niet het type vakantie waarbij ik 2 a 3 dagen in mijn stinkende zweetkleren rondloop. Ik ben niet aan het backpacken of aan het hiken, dus ik wil gewoon elke dag schone kleren aan 😇