Sevenof9 Pimpelmeesje Hopsatee Vulpen Zonnebloem Nescio CrazyCatLady Marshmallow Snoeki Trees Bloem Kyra73 Bedankt allemaal! We hebben het heel klein en simpel gehouden maar het was een hele mooie dag, en door allemaal verassingen van vrienden en familie veel feestelijker dan ik verwacht had! Ik zat ook gelijk al te janken haha😛 Ik ben ook heel blij met de foto's. We hadden geen fotograaf ingehuurd, omdat ons plan was om nu het kleine officiële deel te doen en dan op een later moment een groot feest en mooie ceremonie erbij. Dus aan zwager gevraagd of hij was foto's wilde maken. Hij had geen idee hoe mijn camera werkte dus ik heb hem even een cursus van 2 minuten gegeven 😅 maar er zitten echt hele mooie en leuke foto's bij! Zal wel schelen dat hij jager is en de camera goed stil kan houden en gewend is om door een klein gaatje te kijken. Ik had er verder geen verwachtingen van en nu vind ik het heel leuk, ben ze nu zelf aan het bewerken allemaal 😊
Huggybird Sevenof9 wat leuk!! Van harte gefeliciteerd en wat een mooie foto, jullie stralen helemaal 🥰
CrazyCatLady De keuken is semi-klaar. De tegels moeten nog gedaan worden, een lamp en een plank ophangen en een plintje. Maar mijn vakantie zit er op, dus goed genoeg voor nu..