Huggybird Sevenof9 wat leuk!! Van harte gefeliciteerd en wat een mooie foto, jullie stralen helemaal 🥰
CrazyCatLady De keuken is semi-klaar. De tegels moeten nog gedaan worden, een lamp en een plank ophangen en een plintje. Maar mijn vakantie zit er op, dus goed genoeg voor nu..
Vinexkindje Vandaag na 9 jaar afscheid genomen van mijn vrijwilligerswerk en dit beeldje gekregen. Echt fijn om op deze manier een fysieke herinnering aan deze tijd te hebben. In het nieuwe jaar ga ik starten als vrijwilliger in een hospice.
Trees Vinexkindje In het nieuwe jaar ga ik starten als vrijwilliger in een hospice. Dat lijkt mij heel waardevol werk. Succes!
Sevenof9 Ook bedankt aan alle andere mensen die ik nog niet bedankt had 😉 En @CrazyCatLady ik vind je keuken mooi geworden! Ben je er blij mee?
CrazyCatLady Sevenof9 ja, het is een stuk beter dan het was 😂 Het blijft natuurlijk een woningbouwkeuken, maar goed genoeg.
Sevenof9 CrazyCatLady haha hij is sowieso mooier dan onze keuken. Die is heel klein en we hebben twee verschillende kleuren kastjes😂 maarja alles werkt😛