Tantetil Vulpen ik deel volgende keer wel wat eerder hier iets. Nu had ik vanochtend iets op mijn instagram gezet en appte june van heeee mag ik met je mee! Blij toe want ze wist de weg en had crackers meeπ€£
CrazyCatLady Vulpen Ik lees de krant, maar daar stond het dus pas op zaterdag in oeps, ik krijg sindskort op zaterdag ook de krant, maar dat vergeet ik steeds en die ligt nog steeds in mijn brievenbus π Dankjewel voor de reminder π€£
Marshmallow De handen van E op mijn been. Zij slaapt al. Ik zit even bij haar broer. Genieten hoor β€οΈ
Toch6 Au. Dat was lang geleden dat ik een schaafwond had. Maar N heeft niks dus ben goed gevallenπ€ͺ zelf kapotte knie en beide benen net boven mn voeten geschaafd. Deze plek brandt behoorlijk π¬
Zonnebloem Toch6 oei! Haha dit heb ik ook een keertje gehad N had niks maar ik had mijn elleboog gebroken. π«£π€£
Toch6 Huggybird met @Pimpelmeesje wezen lunchen. Zij ging even naar de wc dus ik dacht ik ga vast betalen. Dus ik wil met N in mn armen naar de kassa lopen. Ik denk dat ik struikelde over de mat ofzo,ik weet het niet. Dat gaat dan zo snel en prioriteit was uiteraard N beschermen omdat ik ook tussen tafeltjes kwam
Huggybird Toch6 oh jee wat schrikken! Knap dat je zo gevallen bent dat N niets heeft. Hopelijk was het wel gezellig verder π€
Mamabeertje Toch6 Auw! Zo ben ik ook een keer met mijn N gevallen. Mijn elleboog was bont en blauw, maar hij had niks.
Toch6 Vulpen nou zeker! Was al blij dat N nergens tegenaan kwam. Althans, dat denk ik. Ze huilde wel even maar was snel stil en @Pimpelmeesje mocht haar ook gewoon vasthouden zodat ik even mn handen vrij had om ee pleister te plakken en alsnog te betalen π Had wel zoiets als ze vanavond ontroostbaar is bel ik wel even de hap want misschien toch pijn gedaan. Voor mijn gevoel heb ik dr fijn geknepen π Maar ze heeft heerlijk gedronken en slaapt eindelijk langer dan die 5/10minutenslaapjes die se vandaag telkens deed. Vulpen Verder wel gezellig? Zeker!
Marshmallow Ruimte gemaakt voor de 21 pakketten π± van het nieuwe bed van T (met bureau, kledingkast en extra kast voor bv zijn lego.
CrazyCatLady 5 miljoen graden en ik zit binnen, I te helpen met wiskunde. Geen wonder dat ze er geen zak van snapt π€¦ββοΈ
Noordeling CrazyCatLady pfff... En t bizarre is dat je meestal 3 jaar verder bent voor zo'n fout eruit is.