Sevenof9 was wel een uitdaging. Het enige wat lekker zat was een extra, plus nog eens extra wijd. Vervolgens moest mijn orthese er nog in passen en had ik de keus tussen model βsneakers voor 80+β en een op zich wel leuke gymp voor 240 euro. Ik had niet echt keus, dus nu heb ik op zich wel leuke gympen voor 240 euro π¬. Pantoffels waren nog lastiger. Ik heb nu peperdure, spuuglelijke verbandschoenen. Volgend spaardoel wordt passende wandelschoenen. Met veel moeite pas ik mijn huidige wandelschoenen nog, maar het doet zeer qua drukplekken bij mijn hak en mijn tenen worden afgekneld.
Wat wel grappig was, dat ze direct zei dat ik een van de weinige vrouwen was met normaal gevormde voeten. De meeste vrouwen dragen te smalle schoenen en dat zie je aan hun voorvoet volgens haar. Deze heeft niet meer de natuurlijke vorm, omdat deze wat vergroeid. Ik dacht altijd dat de vorm van mijn voeten niet veranderd was door het dragen van barefootschoenen, maar schijnbaar wel.
Mijn op zich wel leuke, maar echt veel te dure gympen. Zit wel perfect. Geen drukplekken en afgeknelde tenen icm Ozzy (ozzy de orthese π)