Pimpelmeesje LilyMilie ja het is echt een knapperd (hij, al is t binnenkort een jeweetwelkaterπ), en ook nog een enorme kroelkont.
iMoeder Trees ππ Ik ben ook in rouw nu. Koud en nat hier en kan niet meer de tuin in met mβn koffie
Trees Uilenmama jij was iets van 20km aan het lopen. Daar zou ik het ook warm van krijgen. Ik zat gewoon op mijn luie bips π€ͺ. iMoeder hier ook nat en view weer. Ik ben gewoon nog niet klaar voor de winter π.
Mamabeertje Dochter is gevallen op school. Knie lijkt ook wat dik. Juf had tegen haar gezegd dat ze zich niet moest aanstellen. En ondanks dat ik weet dat ze best dramatisch kan doen, vind ik daar toch iets van π
Huggybird Mamabeertje nou! π³ wat lelijk van de juf! Je knie open schaven doet gewoon flink pijn, en dan mag je best huilen. (Het ene kind doet dat wat harder dan de ander, en verschil mag er zijn!)
Tantetil Mamabeertje arme meid! Vallen en dan ook nog een juf die zo bot doet. Ik zou hier wel iets van zeggen hoor.
Rietjesbeker Ik ben bang dat zoon krentenbaard heeft... de fotos zijn ook naar de huisarts gestuurd, maar wat denken jullie? π
Trees Rietjesbeker 99,9% zeker krentenbaard. Dochter had het in een jaar tijd 7 a 8x en dat zag er echt hetzelfde uit.