Trees Mijn puzzel is af, maar ik mis een stukje 😫 Ik heb wel een vermoeden waar deze gebleven zou kunnen zijn, want er was iemand erg geïnteresseerd in mijn puzzel.
Trees Snoeki ik heb de puzzel in de container gegooid. Hoef ik ook niet meer naar het ontbrekende stukje te kijken 🫣
Pimpelmeesje Vanuit psz hebben wij een logeetje gekregen, Balotje 🙂 ze komt met een tas vol boeken en een notitieboek waarin we een verhaaltje kunnen schrijven en/of foto plakken. Charlie is helemaal niet van de poppen en fantasie op die manier (wel "ik ben spiderman!" maar das toch anders😅) maar Balotje is helemaal echt. Tot ik vroeg of Balotje ook honger had, dat kon niet want ze is een pop en die kan niet eten 😏
Trees Elsie89 ik wil zijn waar jij bent. Geen idee waar het is, maar het ziet er echt heerlijk uit! Veel plezier nog even.
Hooyo-shimbir Heb een tweedaags congres gehad met een hele gezellige after party gisteravond. We gingen rond 2.00 slapen en zaten om 8.45 weer te luisteren naar presentaties. Ben wel echt heel moe nu 😂 en super veel geleerd!!
Elsie89 Trees echt een aanrader hele fijne stad voor een chille citytrip. Vanmiddag weer terug inderdaad dus gaan zo nog even de zon in