Jules Ik denk dat de schrijver van het briefje ze erbij heeft gedaan π
Ik ging er dus vanuit uit dat dit de audi-bestuurder was, want ik zou zelf dus heel opstandig worden van zo belerend briefje.
ββ
Ik heb geen problemen met vreemden aanspreken. Ik praat eigenlijk altijd en overal met iedereen. Wel dat mijn hartslag omhoog schiet als iemand tegen mij begint te schelden, maar dat vind ik niet erg (dat mijn hartslag omhoog gaat bedoel ik, niet dat ik het okΓ© vind dat iemand tegen mij staat te schelden). Meestal is het een βje hebt gelijkβ of ze gaan zichzelf enorm lopen verdedigen met veel blablablabla.
Ik denk dat ik het juist lastiger vind om mijn mond te houden als iets mij echt tegen de borst stuit. De laatste twee jaar 3 keer iemand aangesproken die zonder gpk op een gehandicapte parkeerplaats stond. Ik denk dan al die mensen die volledig afhankelijk zijn van deze plekken om buitenshuis te kunnen functioneren en dan vind ik dat het mijn plicht is om daar wat van te zeggen. Die sigarettenpeuken zouden mij dan weer niet te interesseren.
Ik let natuurlijk wel op veiligheid. Jarenlang geleden liep ik laat in de avond langs een dronken gast die met een lege drankfles ramen aan het kapot slaan was. No way dat ik deze aanspreek. Dan bel ik even verderop de politie.
June Dan wordt ik snel een viswijf.
Dat kan ik wel worden als iets echt op mij als persoon gericht is en zwaar onrechtvaardig voelt. Al lukt het mij de laatste jaren wel steeds beter om ook dan rustig te reageren.