iMoeder Huggybird ik ben als de dood dat ze opeens plukken haar in haar hand heeft ๐ wij zijn elf helemaal niet handig met dit soort dingen. Haha, dan moet je wel gek doen! ๐๐
Huggybird iMoeder haha ik heb wel eens zoโn filmpje gezienโฆ echt mijn grootste nachtmerrie voor haar. We hebben nog een trauma van die ene keer dat het zo erg verknipt was bij de kapper ๐
Toch6 Toch6 nu ging ze dus echt staan. Serieus, stoppen nu hoor. Zondag ging ze zitten, nu staan. Ze is 6,5maand, kalm aan baby
Toch6 Toch6 oh en als we dan toch bezig zijn gaan we ook maar even vooruit tijgeren/kruipen/rupsen ipv alleen achteruit. Ik hoef me niet af te vragen waarom ze slechter slaapt ๐
Trees Mijn meiden hebben vanochtend dit gekocht. Het is echt ongelooflijk smerig ๐คข. Wie dit bedacht heeft, moeten ze opsluiten en levenslang een augurkendieet voeren.
iMoeder Trees Mamabeertje Ik heb ze een paar weken geleden gekocht. Vond het wel lachen en wilde het proberen. Samen met de kinderen getest. Was lachen ๐คฃ๐คฃ Ik vind ze niet heel lekker maar ook niet vies. Gewoon vreemd even
Trees Mamabeertje en terecht! iMoeder wij gingen echt over onze nek met zijn vieren. Echt wat smerig ๐
iMoeder Trees Huggybird Ze ruiken gewoon naar augurk. Het is alleen een beetje gek die augurk smaak met iets zoets. Ik had ze gezien op TikTok en zag ze daarna liggen bij de Kruidvat voor een euro. Mโn dochter riep meteen mama die moeten we halen! Dan ga ik echt niet lopen krenten op 1 euro hoor. En zeker niet omdat we er dan samen lol om hebben gehad. Af en toe moet je eens wat geks doen. ๐
Trees iMoeder lk vond ze smaken alsof je een pot augurkensap leeg dronk. De meiden hadden ze gisteren op een dorpsfeestje neergelegd. Hilarisch om die vieze gezichten te zien, zodra ze het proeften. Eentje riep nog heel hard โgatverdamme deze dingen zijn bedorvenโ en een paar anderen spuugden het direct uit. De smaak werd geloof ik niet gewaardeerd ๐