CrazyCatLady Tantetil ik heb vorig jaar in het moco (ook echt een aanrader trouwens!) een aantal werken van hem gezien, ik ben ook fan! Slechte foto want de lamp weerkaatst, maar dit is een van mijn favoriete prints
Tantetil Hopsatee ja maar wel als je toevallig in de buurt bent hoor. Zou niet helemaal naar Amsterdam komen hiervoor. Ik was met een vriendin eerst gaan lunchen daar en toen naar banksy. Met een uurtje heb je alles wel gezien.
Jules Geen foto maar een screenshot van de neerslag radar van vandaag, speciaal voor @CrazyCatLady Sorry, ik zit lang in de auto vandaag, dan krijg je blijkbaar dit.
Trees Toch6 prachtige foto is dit! Marshmallow Ik houd van deze bomen 🥰 Geeft echt een instant vakantie gevoel. Fijne vakantie!
Hopsatee Weg Vriendin van mij heeft een schets (laten) maken van ons nieuwe huis. Dus @Trees en @Vulpen en @Tantetil heb je toch een sneakpeek ondanks dat hij niet op funda heeft gestaan 😜
Nescio Hopsatee prachtig! Dat soort huizen gaan hier tegen een miljoen weg. Maar de prijzen zijn hier ook echt te gek.
Hopsatee Nescio Hier ook. Want hier zijn de prijzen ook te gek. Maar daardoor hebben wij ook een enorme overwaarde op ons huis (we hadden bijna geen hypotheek meer)waardoor wij dit huis kunnen kopen met een hypotheek van de helft van de waarde. Je koopt duur aan maar je verkoopt ook achterlijk natuurlijk. Anders hadden wij dit ook nooit kunnen kopen. Werkt natuurlijk alleen als je al een huis hebt. Als starter ben je totaal kansloos hier.
Hopsatee Vulpen Ja het is een fijne rustige straat. Enige is dat ze natuurlijk wel gaan bouwen (1000 woningen) hierachter dus mijn uitzicht van boven zal op termijn wel beperkt worden. Maar dat vinden wij niet zo erg. Fijn juist woningen erbij voor al die mensen die niks kunnen vinden…