Marshmallow Trees ja T is vandaag jarig! Wel gek dat hij nu nog bij zijn vader is, maar ik zie hem vanmiddag. Jij ook gefeliciteerd met je dochter! Nescio jij ook gefeliciteerd 🥳
Zonnebloem Wat bijzonder dat er op zo’n klein forum 3 kinderen de zelfde geboorte datum hebben, gefeliciteerd alle 3! 🥳
Vinexkindje Zonnebloem en mijn dochter is ook jarig. Ze is 7 geworden. Ik kwam speciaal even naar het forum omdat ik weet dat er vandaag veel kinderen jarig zijn haha. Gefeliciteerd allemaal!
Nescio Zonnebloem ja grappig he! En @Marshmallow s dochter en ik hebben dezelfde geboortedag, dus dat is helemaal toevallig 😀
CrazyCatLady Vinexkindje jij ook gefeliciteerd!! Zonnebloem Wat bijzonder dat er op zo’n klein forum 3 kinderen de zelfde geboorte datum hebben Het is dat ze allemaal een andere leeftijd hebben, anders zou ik vragen gaan stellen 🤣🤣
June gefeliciteerd allemaal. 25 juli was mijn uitgerekende datum voor mijn oudste. Ze had alleen niet zoveel geduld. 😇
Zonnebloem CrazyCatLady Het is dat ze allemaal een andere leeftijd hebben, anders zou ik vragen gaan stellen 🤣🤣 🤣🤣🤣