Liekje81 Een hele stal in huis tegenwoordig. Elke keer als ik wat uit de woonkamer haal om meer ruimte en minder zooi te creeeren, verzint Dafne wel iets om die ruimte in te nemen. 🤣
Tantetil June marley vindt ze vervelend. Hij jaagt ze weg en plast bij hun etensbakjes.... Maar de kittens zelf zijn geweldig. Sinds een paar dagen komen ze savonds uit zichzelf bij mij liggen. Ben zo blij met ze.
Zonnebloem Tantetil marley vindt ze vervelend. Hij jaagt ze weg en plast bij hun etensbakjes.... Het konijn hoopt vast dat ze daardoor verhongeren. 😆
Pimpelmeesje [verwijderd] meest waarschijnlijke is niet gezien of het boeit haar niet, maar misschien wil ze haar net gelakte teentjes showen 😁
Uilenmama Yes ik heb het gehaald! 20 km. Nu zit ik in de trein terug richting huis. Volgend jaar weer, maar dan met iemand samen..
Pimpelmeesje [verwijderd] ja het is echt een knapperd (hij, al is t binnenkort een jeweetwelkater😂), en ook nog een enorme kroelkont.
Trees Uilenmama jij was iets van 20km aan het lopen. Daar zou ik het ook warm van krijgen. Ik zat gewoon op mijn luie bips 🤪. iMoeder hier ook nat en view weer. Ik ben gewoon nog niet klaar voor de winter 😏.