Elsie89 van wat ik zo snel tegen kwam moesten we dan om 2:45 's nachts verzamelen (er rijdt natuurlijk geen bus om die tijd, dus dan moeten we daar vanaf 23:00 wachten..), en dan dezelfde dag disney, en om 20:00 weer terug. Dat vind ik geen doen, dan ben ik kapot tegen de tijd dat ik daar aankom. Dus hotel erbij, en dan zit je toch op 2 kamers omdat we met z'n 3en zijn, en daarnaast nog de entree..
Het goedkoopste wat ik zo snel kon vinden kwam op 1200 euro, en dat was maar 1 dag entree.. π
Maar ik zit er wel aan te denken om het gewoon een keer goed uit te gaan zoeken wat de mogelijkheden zijn, ik zal ongetwijfeld nog niet alle opties bekeken hebben!
Edit: ik zit even te kijken naar een directe trein, maar dan moeten we eerst nog even 2 uur naar Amsterdam om daar op te stappen π€
Schiphol/Rotterdam vertrekt ook zo vroeg dat we daar nooit op tijd kunnen zijn. Dus dan zitten we alsnog met een hotel..
Opstappen in Antwerpen moeten we vanaf ons de trein om 6 uur, maar de bus naar het station rijdt pas om 7 π