Huggybird Trees hahaha T kiest voor het kasteel. Maar ze is wat ouder dan de rest, misschien maakt dat verschil. Ze is tenslotte ook gaan lezen de afgelopen weken. Ze heeft deze vakantie al twee boeken uit!!!! (Engelse totaal niet realistische romans) Dat is meer dan in haar hele zelf lezende leven denk ik. 😱
Zonnebloem Hier zeggen beide kasteel. 4 en 6 jaar. Gelukkig maar, de action vind ik echt een straf. 😂
Marshmallow Zonnebloem Huggybird Puzzelstukje En ze deed het zo goed. Ze vond het spannend van tevoren, want toch anders zo'n kapper dan thuis, maar eenmaal in de stoel was het voorbij. Gewoon babbeltje ook gemaakt met de kapper. Ze wondt iedereen die aanwezig was om haar vinger met haar opmerkingen 🥰🥰
Mamabeertje Wij zijn vandaag ook naar een kasteel geweest. Vooral de oudste vond het heel interessant en heeft ook aandachtig meegeluisterd met de audio guide. We mochten het pasje mee naar huis nemen om thuis nog eens na te luisteren en eigenlijk wou ze dat meteen al gaan doen toen we weer bij de vouwwagen kwamen.
Zuremat Net met S. en N. naar de kapper geweest. En met de kleintjes natuurlijk, maar die hoefden niet geknipt te worden haha. S: 'OMG nu ben ik weer slay voor school!'