Puzzelstukje Hopsatee Ik zal m verwijderen voor je. Rietjesbeker Ja ze is echt wel een bikkel! Hopelijk kan ze morgenochtend voetballen.
Honkeytonk We hadden het laatst over prikborden, we hadden toen net het prikbord leeg, maar ondertussen hebben ze het weer flink vol gehangen
Trees Manque Ontzettend veel plezier. Lijkt mij een hele slechte beurs voor mijn portemonnee, maar wel echt super leuk!
Toch6 Trees veel kans op impulsaankopen ja π Al was merendeel wel erg gericht op kaarten maken/scrapbooking en minder op de andere creatieve hobby's, dat was wel kleine tegenvaller.
Trees Toch6 ik ben wel benieuwd of je nog wat leuks heb gekocht π @Hopsatee deze is ook te schattig voor een poppenhuis π
Pimpelmeesje Het is nog lekker buiten nu, kind ligt nog te suffen voor de ipad na een korte nacht, dus ik geniet even van de rust π
Zuremat De reden dat wij haar altijd 'Schobbejak' noemen. Het kon er zo eentje van de Stampertjes van Pluk van de Petteflat zijn. Deze meid is altijd vies, altijd die pluk haren zo voor haar ogen, zwarte vegen op haar snuut. Heerlijk! π€£β€οΈ