CrazyCatLady Hier in het winkelcentrum loopt wel eens iemand die zijn fret uit laat aan een riempje. De eerste keer dat ik het zag moest ik ook even 3 keer kijken hoor!
Trees Huggybird Kyra73 CrazyCatLady Ik had vroeger een groene leguaan. Ze was 1.15 lang en ik liet haar ook regelmatig uit in het park. Dat trok ook wel wat bekijks. Harry vond het geweldig (ze was 15cm toen ik haar kocht en we dachten toen dat het een mannetje was 🤭).
Marshmallow Op de terugweg naar huis vanmiddag zijn we in Broek in waterland belandt vanwege een plas pauze. En ik kende dit stukje nog zo goed uit mijn vroege jeugd. Mijn opa en zijn vriendin hadden een heel gaaf huis in de buurt daar en we gingen wel eens als ik daar logeerde met de boot een ijsje halen.
Trees Jongste net op de boot gezet naar Schiermonnikoog. Groep 7/8 kamp. De rest had vanochtend al de boot gepakt, maar dochter had vanmiddag nog kennismaking met haar nieuwe klas op het VO. Daar gaat ze helemaal alleen op die grote boot 🥺
Puzzelstukje Trees Aaah nou daar gaat ze! 🥹 Ik vond het en bijzonder boek. Origineel en verfrissend. Het einde had ik wel zien aankomen en dus wel verwacht. Maar leuk!
Vulpen Puzzelstukje Het einde had ik wel zien aankomen en dus wel verwacht. O dat had ik helemaal niet! Ik vond het einde heel cool toen.
Trees Puzzelstukje ik vond het ook zeker origineel! Ik had het einde dus niet zien aankomen. Ik ben nu het vervolg aan het lezen. Deze is behoorlijk saai, maar ik wil weten hoe het verder gaat met de hoofdpersoon, dus ik lees stug door. Het vervolg gaat niet over haar, maar af en toe wordt ze wel benoemd in het boek.
Puzzelstukje Trees is dat die 7b? Die trok mij dus helemaal niet… dus daar ga ik niet aan beginnen. ☺️
Toch6 Puzzelstukje echt schrikbarend. Maar de pubers zijn helemaal klaar met dit schooljaar 🥳 L laatste toets gehad, D zn stageboek ingeleverd. En C moest weeeeer verplicht mee in de auto voor de pubers dus schadevergoeding 🤣