Rietjesbeker Vrijdag is er zomermarkt op school. En ik had me opgegeven om iets te bakken (voor de verkoop), dus staan er nu twee bakplaten met m&m chocoladekoekjes in de oven....
CrazyCatLady Hij ligt weer in de schappen π Ik weet ook wel dat ik niet de doelgroep ben, maar zeker na zo'n dag als vandaag word ik daar zo blij van, eindelijk even zitten, lekker ontspannen en speuren π
Mamabeertje CrazyCatLady Kan best hoor! Mijn man krijgt elk jaar het donaldduck winterboek voor zijn verjaardag.
CrazyCatLady Mamabeertje oh gelukkig π Donald Duck vind ik ook leuk, maar het speur-element in de Mickey's nog net iets leuker. En ik voel me ook altijd heel erg slim als het lukt om de raadsels op te lossen π€£ (al lukt dat niet altijd, maar daar praten we niet over π)
Sevenof9 Liekje81 ooh dan zaten we echt dicht bij elkaar! Ik was in Amposta, maandag weer thuisgekomen.
Trees Ik heb plastic lampionnen met lampjes op zonne-energie in 1 van de appelbomen gehangen. Vraag mij niet hoe π«£. Ik ben in de boom geklommen, maar voor de zekerheid mijn fietshelm op gegaan voor als ik eruit zou flikkeren.
Tantetil Trees wat goed om te lezen dat je toch wat verstandiger bent geworden en een helm op hebt gezet π. Ziet er heel leuk uit!
Trees Huggybird ik voelde mij wel een volslagen idioot toen ik met mijn fietshelm op in de boom zat π€£ Uilenmama veel plezier!
Uilenmama Dochter heeft een studiedag vandaag en morgen. Ik had vrij genomen. Driemaal raden waar ik ben... Het toppunt van deze dag is... Dat mijn beste vriendin met haar man hier ook is! Zij hebben een abonnement en vandaag even geen 4 kinderen. Dus gingen ze een rondje achtbanen doen. Ze wilde ons laten schrikken,maar wegens de drukte niet gedaan. We zijn samen in Symbolica geweest.
Huggybird Trees ik voelde mij wel een volslagen idioot toen ik met mijn fietshelm op in de boom zat π€£ Snap ik, maar veiligheid voor alles πͺ en weinig kans dat iemand van de buren je ziet toch?
Trees Pimpelmeesje moet ik nog wel wakker zijn als het donker is π€£. Ze liggen bij de Action trouwens. Ze zijn echt wel heel leuk vind ik.