Trees Ik was helemaal vergeten dat ik vorig jaar Irissen in mijn tuin had geplant. Ik vind ze echt zo mooi!
Toch6 Ik heb een uurtje een leenbaby. En net als mijn baby's houdt ze m'n ketting vast tijdens het slapen 🥰
Zonnebloem Ze kunnen elkaar onwijs in de weg zitten als we thuis zijn, maar zodra de voordeur open gaat zijn ze een team. Hun verschillen zorgen ervoor dat ze elkaar uitdagen en tegelijkertijd elkaars grootste support zijn.❤️
Trees Het is allemaal zo kneuterig, maar toch geniet ik ervan. Het is ook gewoon leuk, omdat je iedereen kent. Zo juist de officiële opening van de feestweek. Raad de tv-programma’s 😝
Trees Toch6 Swiebertje Deze wist ik dus niet. En volgens mij inderdaad de daltons. Toch6 Tatjana op hakken en ongeschoren benen was toch wel het toppunt. Hij heeft wel zijn respect geuit voor vrouwen, want hij ging elke 3 meter door zijn hekel vanwege de hakken 🤣.
Rietjesbeker Als beide kinderen ein-de-lijk een hele dag naar school gaan en je zelf maar een halve dag hoeft te werken, is het tijd voor de kapper!