Huggybird CrazyCatLady dat is heel fijn ja! En misschien komt er inderdaad wel snel iets vrij in het weekend. đđđŧ
June CrazyCatLady ik ben ook ooit als aanvulhulp bij de h begonnen 2 middagen van 16 tot 18 uur. Binnen een half jaar kon ik op de zaterdag terrecht en heb ik daar heel veel en heel lang met plezier alle vrije uurtjes gewerkt. Ik wens jouw oudste net zoveel plezier toe.
Trees Huggybird het was ook echt heel koud. Vorige week lag ik erin met een thermopak en nu in mijn badpak. Mijn spieren vonden het ook niet erg grappig, maar dochter was helemaal happy. Voor het goede doel dan maar đ Softbasegaming dat had ik ook altijd đ.
Huggybird Trees oh gadsie ik moet er niet aan denken!!! đĨļ maar een blije dochter is wel veel waard. đĨ°
Honkeytonk Gisteren was het noorderlicht zichtbaar in Nederland en zelfs.met het blote oog đĨ° het was zo gaaf.
Vulpen Honkeytonk Wat mooi zeg! Ik zag wel een heel mooie maan, dat je zo'n beetje de hele omtrek ziet.
Trees 1e plek bij de 40+ dames. Vraag mij niet hoe, maar hÊ ik sta op een podium en heb 30 euro gewonnen đ.
Vulpen Trees Hoera! Mocht je wel eerst naar de wc? [edit] Lees nu pas je verhaal, wat een gedoe allemaal zeg đ Zo stom dat het dan toch weer niet goed geregeld is!