Ansji Huggybird Yes! Ik had zoveel stress dat ik een paar weken geleden geboekt heb voor een week. Toevallig heel goed weer deze week! Mijn kinderen vinden het hier ook zo fijn. π De bakker is gesloten!!! π³
Huggybird Ansji wat heerlijk en wat een geluk met het weer! De bakker is met pensioen en iemand anders gaat het overnemen. Denk dat ze aan het verbouwen zijn misschien. (Ik had nog niet door dat ze dicht zijn want heb de vriezer vol met brood)
Liekje81 Bij een vriendin op de boerderij. Moeder overleden helaas. Dus ze mag er nu 's nachts uit om de fles te geven. Zo sneu voor het beestje.
Trees Bibi heeft wederom (!) het hondenluik weer gesloopt. Ik heb haar nog nooit zo schuldig zien kijken. Ze kroop direct in haar mand en durfde ons niet aan te kijken π«£ Nu is ze heel erg aan het slijmen en brengt ze mij haar speeltjes π
Huggybird Trees aaaahhh hahaha zo schuldbewust π«£ wat lijkt ze daar klein. En die βik kom het goed makenβ kop π₯°βΊοΈ
Trees Liekje81 Kyra73 Huggybird Ze weigerde ook echt naar de flap van het hondenluik (deze had ze eraf gesloopt) te kijken toen mijn man het voor haar hield. Ze draaide continue haar kop weg. Tegenwoordig heeft ze duidelijk door als iets niet mag π.