Trees Liekje81 mijn jongste werd helemaal wild toen ik haar deze foto liet zien. Zitten deze winkels op meerdere plekken en zo ja hoe heet het?
Liekje81 Snoeki ze heeft er 1 gekocht, haha. Ze mocht het geld wat we hebben verdiend gisteren met de vrijmarkt houden. Het is deze geworden en zo'n kittycorn suprise en nog wat Stitch dingen in de Primark. 🤣
Liekje81 CrazyCatLady kende het niet! Waren in Almere beland, omdat Dafne graag een keer in een dubbeldekkertrein wilde zitten. Dus we zagen wel waar we uitkwamen. En daar zit zo'n winkel.
Manque Puzzelstukje lief, dankjewel! [verwijderd] nou, niet helemaal hoor 😅 maar een derde heb ik wel verkocht denk ik!
Mamabeertje Marshmallow Die ziet er heel lekker uit! Misschien moet ik er ook eens één kopen. Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Marshmallow Mamabeertje ja dit is er eentje vd blokker. De net iets luxere versie van 25 euro. Heel handig want geeft aan wanneer het zacht/medium en hard gekookt is.
Trees Met jongste dochter wezen boulderen en het ging bij mij alweer een stuk beter dan een jaar geleden. Nu zijn we beiden helemaal enthousiast en willen we samen een beginnerscursus gaan volgen 😁.