Honkeytonk Bloem Noordeling Het is een kans he , niet per definitie zo 😘 mijn man heeft -10 en -11 en verder nog nergens last van (en wel boven de 40).
Manque Dit jaar word ik 40 en ik had gedacht dat ik dat erg zou vinden. Maar ik ben fan van mijn eerste rimpels. Ik lach sowieso genoeg 🙂
Noordeling Met vriendin naar t strand geweest. (Een droog gehouden). Wel lekker, ik heb nu al wel vakantie, kinderen pas vanaf volgende week.
Vulpen Rietjesbeker Als je er flink in hebt lopen wrijven, misschien? Een virus in één oog is toch ook best gek...?
Rietjesbeker Vulpen ja, dat is inderdaad ook gek 😅 ik heb er niet in gewreven, het was gisteren ook al zo , maar toen deed het geen pijn. Nou ja, als het niet erger wordt, is het maar gewoon wachten totdat het over gaat
Trees Jongste heeft een sponsorloop op school. Ik ben echt klaar met de basisschoolfase 😬. Volgend jaar gelukkig beide meiden op het vo!
Noordeling Trees toch ook wel een beetje gezellig? Hier de onderbouw versierde fietsen. Ook zo'n verplicht nummer in even te gaan kijken, maar als k dan zie hoe ze geniet en hoe leuk ze t vind dat k even kom, is t ook wel weer leuk.