Ietjuh Noordeling bij mij doet hij het wel. Wat voor type foto probeer je te laden en hoe groot is de foto? We zijn de laptop vergeten dus mijn man kan er nu niet voor je naar kijken waar het mogelijk aan kan liggen.
Manque Noordeling @Ietjuh er zit een maximale bestandsgrootte aan de te uploaden foto's. Mogelijk zijn de foto's van een te hoge resolutie. In dat geval kun je de foto uploaden via imgbb bijvoorbeeld.
Noordeling Ietjuh eh, dat ga ik eens even bekijken, maar niets anders dan ik andere keren had. Een jpg bestand van 7 mb
CrazyCatLady Help. Hij is veeeeel groter dan ik had verwacht πππ Hoe ga ik dat ding op z'n plek krijgen???
Lovely83 Laatste dag Disneyland! We hebben genoten, maar zijn ook erg moe. Parijs was ook prachtig, we hebben enorm veel gezien en gedaan.
Puzzelstukje Lovely83 aah cool! Hebben jullie het naar jullie zin gehad? Wij hebben disneyland ook verlaten. Net naar parijs geweest en nu terug naar huis.
CrazyCatLady OkΓ© serieus ik heb even tips nodig π Hij staat op het piepschuim. Hoe krijg ik dat er in vredesnaam onderuit zonder hem op te tillen alsof ik de hulk ben?
Femkes CrazyCatLady met minimaal 2 mensen. Eentje kantelt een beetje, de andere scheurt de bodem kapot. Daarna kantel je de andere kant op en trek je de rest eronderuit. Zorg dat je zo dicht mogelijk bij de juiste plek bent, zonder piepschuim zal je sneller krassen krijgen op je vloer als je schuift
Trees CrazyCatLady waar kijk ik naar? Is het een koelkast? Voor het verschuiven naar de juiste plek eventueel een handdoek eronder en door middel van kantelen de handdoek er weer onder vandaan piepen.
Puzzelstukje CrazyCatLady jemig wat een ding zeg! Is het gelukt met het piepschuim? Oh wacht je nog langer.